...WELCOME...

Monday, November 8, 2010

Hi November!

Say Hello and Hi to November!!!!:)

Wah, tidak disangka-sangka juga, skg bulan November suda. Thank you God for guiding me every single day.
Seperti bulan yang lalu, kesibukan melanda dengan beberapa hal yg menimpa diriku. Almaklumlah,, mau hjg sem dua suda. jadi peperiksaan pun mau jalan. Bulan 10 sibuk dengan penyediaan soalan dan klip soalan. di smping itu, sibuk periksa PEKA pelajar tingkatan 1. Di samping itu juga, kemaskini lagi borang biru pelajar. Super duper busy meti. Tp syukur, suda limpas. Dapat jua dihadapi dengan tenang kenen.

Bulan November tiba, peperiksaan pun tiba. Exam start utk sidang petang adalah pd 3 Nov.  Kihoii untung la guru yg  subjeknya bjalan duluan. saya pnya subjek, aduhaiiii salihaa..snaaa hujung dunia nie..4 kelas bakal utk diperiksa ni. semua ada objektif dan subjektif. saya ada seminggu shja utk kasi siap semuanya termasuklah marking paper dan analisis item. lepas tu, kptsan analisis item  kena hntr lg. alahaaaiii. sempat kah saya ini...kasi yakin seja la ni kaka

Apapun, sda plan knun ni, kertas objektif saya kasi kuntirik sna kampung, lps tu yg sbjektif, terpaksalah saya buat sendiri. cayo-cayola utk saya...bisuk paper math saya berjalan suda. Sa harap students dpt buat dengan baik. .

Tidak sabar pula mau cuti ni. Holiday is around the corner dia bilang English. sungguh tidak sabar sda mau bcuti panjang nie. Ni tahun saya tidak mau mjga spm seperti thn lalu. Mau mempergunakan cuti seENJOYnya tahun nie.hehe...

Hari sabtu ini family day SMKN @ jamuan akhr tahun SMKN di Beijing. Pigi beijing xpaya naik kapal terbang nie. naik keta seja. hehe..snaaaaaa Kg. Nelayan. Tahun ni sa pigi juga. suda bayar RM18. ahli koperasi murah ckit nie.hehe. Saya mau menyanyi kalau sa tidak pndai malu haha!!!Tahun lalu ada bergambar sma Felix AF lagi knen. Ni tahun klu dia join lg, p bgmbr lagi ni..hehehhee

Kolosz, Felix and Poty
SMKN Family Day Nov 2009

Ba  k laa tambalut-tambalut ngawi, modop no sorou t. Ah po da siodop lot mato ku nga sosogon nopo matu...hehe. Gd nite!!

3 comments:

mariana said...

rsau sy tgok gmbr kamu ngn flix tu will.nsb baik dia dia letak tgn di bahu kau ja.hahaha..baxter ada ka time tu?kikikiiiiiiiii..main2 ja ah..hehe

kolosz said...

hahhaahhhha...nasib bek bg2 ja kan mar..klu inda, xtau apa jadi hahhahhahha time ni c baxter xda pigi...

Anonymous said...

hehehe siuk la kamurang ada suti panjang..mcm sia nii..hishhh sama juga kerja...urang bilang office hour..inda sabar butul ko mo suti mesti ko kana tunang atau ko kana khawin ni time suti kan...hahahahah